otthon te drága

2009.08.05. 17:16

Szóval hazatértem(erről majd később), és újult erővel nekiláttam kicsit párkeresni.

Az eredmények siralmasak:

Első delikvens: mosolysrác(OMG) - írtam neki, azt írta vissza oké beszélgessünk, abból baj nem lehet. Felvettem msn-re: de tényleg csak beszélgessünk jó? - miért mit csinálnék? megerőszakolnám msn-en át vagy mi? - Mondtam neki jó. Erre: ilyen msn címmel kamu szagot érez, kamuzok csá. és törölt... LOOOL hát ez hülye... Annyit írtam neki, hogy szia, és már kamusnak mond. Az ilyen is csak idióta lehet.

Második delikvens: Bence - még nem is köszönt vissza, már webkamerámat akarta nézni. Hát jó, nézzen, írta pill. pill=nem jössz be úgy tűnik, mert ennyi volt, nem is írt, és mennie kellett. Lehetne ezt szebben is lekezelni, nem ilyen bunkón, hát mindegy...

Még 2 sráccal próbálok ismerkedni(az egyiknek lila a haja, ami nekem fura, de meglátjuk, hátha visszaszínezné), de nem tartom őket sem esélyesnek. :(

Szóval folytatódik a harc a párkeresésben. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr41290919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása