cset élmények, gondolatok

2009.07.07. 15:34

Talán március óta nem voltam fent cseten. Mivel már "kimaxoltam" a társkeresőket, így most rávettem magam, és végül felmentem. Lehet kár volt, vagy a fene tudja igazából. Felmentem, szokásos idióták, akik csak a farkuk után mennek, és "kammaszti???, csetszex????" stb. Éljen... Mivel én a fiatalabb srácokat kedvelem 20 éves korig kb(nem tudom miért, belülről jön), így nehezebb picit a dolgom, mert a fiatalabbak között sok az idióta. Főleg az ilyen emó vagy fene tudja milyen 15 évesek akiknek a legnagyobb parájuk az, hogy nem tudják hány darab vertilális kék csík legyen a hajukban. És kell a kék csík, mert az fejezi ki jobban a stílusát. Sírok... :D Én fiatalon is a komolyabb stílust képviseltem. :) Na mindegy lépjünk tovább. Beírtam a közösbe a mondandómat, most pl 3db srác jelentkezett. Abból 2db 18 éves volt, 1db 19. Az egyik még itt is lakott a közelben, de mint kiderült az a srác az aki már 3x beszopatott régebben. A másik 2 pedig fura volt egyszerűen. Az egyik ki akarta verni cseten át ami számomra vicces és hagytam a fenébe, a másik pedig nem írt. Vissza erre a helyi srácra. Ott esküdözött, hogy nem ő volt meg stb. Istenem... Elég jó a memóriám, és pontosan emlékszem, hogy az ő msn címe volt az. Természetesen hagytam a fenébe. Egy 4. srác aki szintén 19 volt rámírt. Ő pl alkalmit szeretett volna csak, mert "ebben az országban nem lehet komolyat". Végülis valamilyen szinten egyetértek vele ebben. Nem nagyon lehet egymást publikusan szeretni, mert a végén még agyon találna valaki csapni. :S Viszont attól függetlenül egész jól lehet csinálni az ilyesmit pl kettesben, szóval valahol meg nem értek egyet vele. Mindegy, a mai cseten való társkeresés nem hozott eredményt.

Amúgy a melegekkel is van gond. Sokan nem bírják elfogadni magukat. Azt mondják a nagyok, hogy meleg fiú nincsen, csak olyan aki szereti a faszt. :) Meg kéne tanulniuk a fiúknak is kimutatni az érzéseiket a másik iránt. Őszintén megölelni, megcsókolni, felvállalni, hogy igen ő az, iránta érzek valamit. De nem. Csak szex legyen aztán huss, és ő? ő ugyan nem meleg! Pedig valljuk be mindkét félnek jó ha érzed azt a vibrációt, érzel a másik iránt, megöleled, megcsókolod, szeretgeted. Sajnos valahogy itthon nem alakult ki ez normálisan, és még mindig szégyenlik az emberek magukat, és csak a szexig jutnak el, vagy nem is tudom. Emberek! TESSÉK SZERETNI A MÁSIKAT, ÉS FELVÁLLALNI MAGATOKAT LEGALÁBB ÖNMAGATOK ELŐTT! Mit is ér a szex érzések nélkül?...

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr681232152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otahi2 2009.11.01. 13:42:15

gondolat...........
Par napja beszelgettem "istennel"...vagyis azzal ,vagyis vele akiben en hiszek...probalok hinni ....mert meg nem teljes ....

Bizom benne ,hogy egyszer eler egy olyan szintre....hogy mar nem fogom tovabb keresni...de az is lehet -belefaradok.......a keresesebe...talan tul sokat varok ....talan mar meg van minden ..mar csak a hit kene ...amit magamban kell megtalalnom.....Mostanaban inkabb csak az uresseget erzem.....elofordulhat ezutan az uresseg utan jon....majd valami ...Jajjj ..figyeled magad :)..mennyire bizol ...meg pozitivan latom a vilagot ...hiszek benne ,hogy meg jon valami ...amiben megtalalom...

Mit is keresek?....talan nem kell keresni semmit...de en kerestem....mindig valamit akartam ...hogy az enyem legyen ..es volt is mindig valamim...birtokoltam...nem a materialis dolgok..nem, azok nem okoztak nekem soha ...kielegito oromot.Emberekben kerestem....erzesek ,szavak,tettek,....formajaban....mindenkiben kerestem..csak magamban nem...

Jo uton haladok....de mifele haladok?....magamban megtalalni a nyugalmat...a kielegulest....van abban valami ,hogy isten bennunk lakik....magunkban kell megtalalni...

Masok...csak mellekszereplok.....akik segitenek ,de leginkabb visszahuznak....vagyaikkal,tetteikkel,oromukkel,banatukkal......szenvedest okoznak...akaratlanul ...nem tehetnek maskepp..hisz emberek vagyunk....egymast hasznaljuk ki....mert masban keressuk a megoldast ....

A megoldas a tudatossag ..tudatosan ...kivulallokent szemlelni a mindennapi eletet....a torteneseket ...nem beengedni csak a legszuksegesebb erzeseket....az is epp eleg lesz ..hidd el...

nicnev · http://eletemdolgai.blog.hu 2009.11.01. 19:50:16

@Otahi2: Köszi a gondolatokat. Azóta már sokminden történt sajnos.
süti beállítások módosítása