pozitív is legyen már

2009.08.05. 23:29

Megejtem a mai második bejegyzést is, mert meglepő módon történt pozitív is a mai nap folyamán. Most nyugalom van, meg amúgy is fáradt meg álmos vagyok.  Odaadtam druszámnak a képeket a postáról, örült neki. :) - Ma végre találkoztam egy értelmes sráccal is, aki még elérhető távolságban is van. Ennyi sikertelenség után kimondottan szimpatikus nekem. :) Nem gondoltam, hogy akad még jófej is a sok idióta között. Jót beszélgettünk de vihar volt, aztán elment. Remélem holnap majd jön fel, aztán folytatjuk. Vele úgy megértem magam meg tudunk írkálni is rendesen. - Este végül betalált a lila hajú is, akit szerintem hagyok a fenébe. Túlságosan idióta hozzám. Nagyon nyomul rám, de már szinte fáj, nekem nem jön be annyira, ha meg akarnak szerezni maguknak az emberek. A jelleme sem illik, szóval vele nem lehet komoly beszélgetéseket megejteni. Nem is várhattam mást, hiszen kívülről is árulkodott pár jel. Ma délután feljött Gabika is aki jelenleg valahol Törökországban nyaral. Végülis jó az, örülök neki, legalább pihen. Meglepett, hogy normálisan lehetett vele beszélni, hiszen legutóbb már kis jelét sem láttam annak, hogy közöttünk még lesz egyáltalán értelmes kommunikáció. Talált magának valakit, akivel lehet össze is jönnek. Ennek örülök, mert végülis legalább összejön neki valaki végül. Folytatni kéne az így jártam exemmel utolsó részét is, de nem érzek hozzá kellő inspirációt. Talán holnap befejezem a történetet, bár sok kedvem nincsen hozzá. Már nem is mozgat, de muszáj teljesnek lennie a történetnek. Na jó végetvetek a napnak, és kialszom végre az utazást.

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr481291668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása