Az előző részben leírtam a kezdeteket. Ott hagytam abba, hogy azt mondta rosszul érzi magát. Másnap kitalálta, hogy lázas és beteg. (persze hazudott) Örült neki, hogy sajnálom... :S - persze azt akkor még nem sejtettem - Mindegy hát ment tovább az élet, és mint kiderült valami Forma1-es játékklánban gémel, valami rFactor nevezetű szimulációs játékkal. Mondjuk sosem akartam gémert társnak, de az a baj, hogy a szép fekete szemei, a sötét haja meg a picit barnás bőre, a vékonysága rabul ejtett, és elnéztem még ezt is. - ha az ember szerelmes akkor irracionális bevallom - Szóval a következő lépés az volt, hogy a srác ellopott egy weboldalt, de még a copyright infókat sem írta át, és kitette magának, a saját klánjának. Persze elővették érte, de jött panaszkodni, hogy köcsögök mit képzelnek, ő nem lopta, hiszti pattogás. Tisztán láttam, hogy lemásolta az egészet, de nem akartam elveszíteni, így kiálltam mellette, és elsimítottam az ügyeket. Ami még érdekes volt, hogy a saját fórumában magát másként kiadva védte saját magát. Ez már nagyon fájt a lelkemnek, de a szívem szerelmes volt vagy valami ilyesmi... :( Aztán megkért, hogy odaférnének-e a klánjával az egyik gépemre. Megigértem megnézem és ha fut akkor igen. Személyes találkozó alkalmával mondtam el neki, hogy nem fut. Ekkor láttam rajta, hogy ez nem tetszik neki, majd ő megpróbálja. (Persze neki sem ment...) Mondtam hiába. Ezen a találkozón havazott, beültünk az autóba, ott beszélgettünk. Megint láttam a szemeiben sunyiságot, valamire készült tudtam. Mikor mennie kellett akkor integetetett nekem ameddig láttam. Boldog szívvel mentem haza, hogy láthattam.

Eltelt pár hét és megint szabadulni akart tőlem. Illetve meg is tette. "Ő már nem meleg, elmúlt, hagyjam békén." Olyanban hazudott, hogy a szülei észrevették és nem tud nekik csalódást okozni. - persze ez nem volt igaz, hazudott - Sajnos itt elkövettem megint egy hibát, nem hagytam, hanem próbálkoztam nála bocsit kérni, hívtam Skype-on, megalázkodtam előtte, csak hogy visszakapjam. Felajánlottam, hogy adok a klánjának játék szervert amit csak neki helyezek el. Ez meghozta az eredményt, és benne volt egy következő találkozóban. - én hülye akkor még nem láttam, de innen ment át durván kihasználásba a dolog, az infrastruktúra biztosítása - Névnapjára domain nevet ígértem neki, meg is kapta. Eljött a következő találkozó, elvittem egy helyre itt a városban, jól elvoltunk, sétálgattam vele, beszélgettem vele, jól éreztük magunkat, fényképezkedtünk, úgy tűnt boldog. Visszafelé az autóban mondta ismerkedik egy másik sráccal aki annyi idős mint én, és szimpi neki. Figyelte a reakcióimat: "látom zavar" Mondtam persze. Itt bizonyosodott meg, hogy nyeregben van-e. Istenem de aljas volt.. :( Teltek a hetek, és kért tőlem egy újabb szívességet, teamspeak szerver. Megkapta azt is. Még vettem fülest is, hogy ott is tudjak vele beszélgetni. Persze mindenkinek felvágott és menőzött vele :( Ezek után megváltozott. Elkezdődött a beetetés időszaka. Szerver még nem volt bent, június végét ígértem neki. Kitalálta, hogy reggel 6-kor keljek fel amikor ő is, és egész későig teamspeak-elt velem. Napi 8-10 óra beszélgetés. Általában róla kellett beszélni, őt fényezni, dícsérni, ő milyen fasza stb. Nem bírtam pihenni hétvégéken mert vele kellett ts-elni, mert besértődött volna ha nem. Következő lépés az volt, hogy kötelezővé tette a vele való játékot. Nekem is részt kellett venni a klánjában. (Azóta is gyűlölöm a Forma1-et!) Egyszer még kiszúrt velem ebben az időszakban is. Nekemtámadt, hogy szarul vezetek a játékban és balfasz vagyok. Nekem elszakadt a cérna és lebasztam mint az állat felszabadult a sok harag, üvöltöztem vele, hogy mit képzel. Besértődött, személyes találkozót kértem tőle, és bocsánatot kértem tőle, megint megalázkodva előtte. :( - fiatal voltam és hülye - Eljött május, és elhívtam magamhoz filmezni egyet, végre kettesben akartam vele lenni. Ez volt az egyik legszebb alkalom vele. Megnéztünk közösen egy filmet és nem volt gond. Elvoltunk szépen. :) Ezt szerintem a mai napig nem vitatja, hogy az jó nap volt. - bár ma már én vagyok a szemét - Teltek-múltak a hetek, és a shell-nél akcióban voltak ezek a kis fém kulcstartó autók. Nem volt nálam autó így nem tudtam tankolni v-power-t, de a csajjal valahogy leboltoltam azt, hogy kapjak egy kisautót. Persze F1-es nem volt, de "valahogy" megszereztem azt ami félre volt téve valakinek. :) Hiába a végtelenbe is elmegyek ha szerelmes vagyok. :) Eljött június eleje és az utolsó előtti találkozónk, vizsgaidőszakom kezdete. Elbukatott velem 4 tárgyat, mert nem lehetett tanulni menni, vele kellett ts-elni és skype-olni. "nálam van fontosabb?" Nem lehetett semmi csak ő. Persze ott lihegtem körülötte, és vártam minden szavát. - szánalmas ember voltam eléggé, dehát szerelmes... :( - Mint kiderült utálja a teljes játékos társadalom, mert csal. Különböző technikákkal nyert, pl nem ő játszott hanem a gépe. Neki csak az kellett, hogy nyerjen. Nem számított semmi és senki. - Egyszer megvertem aknakeresőben, majdnem megölt, mert rontottam a statját - Szóval vissza a tényhez. Erre a találkozóra vittem neki egy másik kulcstartót, és egy Ferraris párnát, ami a Plus-ban volt kapható. Kitalálta, hogy ő ezt nem viheti haza, adjam fel postán de úgy, hogy adott napra érkezzen meg. El kellett mennem a postára, leegyeztetni a postás csajjal hogyan csináljam. Mivel vissza kellett mennem vizsgázni, így apámat kértem fel, hogy adja fel a megfelelő napon és időpillanatban. Kellett írnom egy kísérőlevelet amiben leírtam, hogy ő nyerte a magyar szimulátoros bajnokságot, és ezért kapja a párnát. Szóval ezzel menőzött otthon, hogy ő a legjobb szimulátoros, mert ő nyerte ezt a cuccot. :( - te jó ég... :( -Közben persze folyamatosan napi 8 óra beszélgetés. Utolsó találkozónkon még elvittem egy szép helyre, és ott beszélgettünk, majd visszamentem vizsgaidőszakra. Komolyan kedves olvasó nem tudom miért voltam ennyire sötét, hogy nem bírtam kilépni ebből az ördögi körből. Egyszerűen kezdett pokollá válni az életem mellette. Egyre szarabbul álltam a suliban is. Megkértem had ne jöjjek fel netre, mert fontos vizsgám lesz, de minden nap küldtem neki egy levelet amiben írtam neki pár kedves sort. - mindet törölte olvasás nélkül mint megtudtam később - Persze nekem támadt, hogy nem foglalkozom vele. Muszáj volt felmennem netre és hanyagolni a tárgyakat ha meg akartam tartani. Szerencsére egy hétre elment sátortáborba és lett egy hét nyugalmam, de előtte megalázott egy másik teamspeak-en, hogy hülye buzi vagyok az emberek előtt.

Folyt köv a nyári időszakkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr231234023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása