megcsúszva

2009.07.19. 19:35

Ma már megint a letörtség vett erőt rajtam ami ennek a Krisztiánnak köszönhető. Lehet bennem van a hiba, de bekaphatja mindenki. Szar az egész... Nem értem a sok idióta fasz ember hogy a fenébe talál magának 1 hét alatt párt... Bár azok csak dugnak aztán átbasszák egymást... Nem lennék én olyan rossz partner, sőt... Csak a másiknak tudnia kéne józanul cselekedni. Mindegy ez a srác amúgy nem is volt hozzám való. Egyszerűen idióta volt. Hülye, agyilag zéró, balfasz. Nem tudom a sors miért szórakozik velem. Jó tudom minden előre el van tervezve, de ha én ezt kitaláltam magamnak előre, akkor vagy mazoista vagyok, vagy (magamat ismerve) valami nagyon nagy szürreális poén lesz a vége. :) Na mindegy kicsit jobb kedvem lett, mert egy másik Zoli mesélt pár dolgot amin mosolyogtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr151255184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása