na ez mi ez?

2009.07.11. 23:18

Szóval igen kicsit megkéstem a bejegyzéssel, már kérdezgették páran akik olvassák, hogy mi van? Nem tűntem el, csak 2 napja ilyenkor találkoztam valakivel aki lehetséges társjelölt, aztán vele msn-eltem. Igazából semmi jóra nem számítok az ügyben, csak úszok az árral. Annyira mondjuk nem jövök be neki kívülről, csak a jellemem, szóval nem tudom. Fiatalabb picit nálam, de jópofa. Kedvelem a srácot végülis. :) Bár néha kelekótya de összességében véve jópofa. Normális távolságban lakik, a kinézete nekem tökéletes. Jövő héten lesz személyes találkozó, aztán akkor majd meglátjuk, hogy mi a helyzet. Bizakodom is, meg nem is. Jó lenne ha összejönne végül valami, és az önbecsülésem feléledne a romjaiból. A sors lehet megint játszik velem, vagy lehet mégis odalök valakit nekem? Jó kérdés.

Más: ma voltam cseten, szokásos szöveget beírtam, hogy normálisak keressenek. Valahogy nem csodálkozom, de majd 1 óra alatt 0 ember írt rám. Kicsit azért elszomorít a helyzet, hogy ezek mellett a "szopnék most", "álljatok körbe és szopok" emberkék mellett már nem nagyon van értelmes. Lehet lefoglalták őket már mindet, vagy csak én voltam rossz időpillanatban? Nem tudhatom, de amíg világ a világ én keresgélek, de max 30 éves koromig. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr261241089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása