érdekes

2009.07.22. 21:42

A következő tanulságos beszélgetést folytattam egy emberrel:

en says:
*hello :)
Bosko:D:D:D:D says:
*helló
*hány éves vagy?
en says:
*25. te?
Bosko:D:D:D:D says:
*16 //HAZUDIK, MERT 94-es
*xd
*Te komcsi buzi vagy?
en says:
*igen
*nem poénból írtam be :)
Bosko:D:D:D:D says:
*De amúgy mitől lettél te az?Mert gondolom van oka
en says:
*egyszerűen így születtem. mikor komolyabban elkezdett érdekelni a szex 13 évesen, akkor egyszerűen lányok helyett a fiúkra állt fel
*ennyi a történet
*ez az oka :)
Bosko:D:D:D:D says:
*Én gondolkoztam rajta szerinted meg éri?
en says:
*figyelj én elmondom hogyan látom jó?
Bosko:D:D:D:D says:
*oks
en says:
*nos szóval
*13 évesen kűzdöttem ellene
*nem lehetek az, én nem, én nem
*aztán rájöttem nincsen értelme kűzdenem ellene
*egyszerűen belülről jön, és ha a fene fenét eszik akkor sem változik semmi
*aztán szépen lassan elfogadtam magamban
Bosko:D:D:D:D says:
*Meséld már el részletesen hogy sexels mert ezekre én kiváncsi vagyok
en says:
*most sehogy
*mivel nincsen kivel
Bosko:D:D:D:D says:
*De hogy csináltad
en says:
*hát attól függ. általában szeretkezel a másik sráccal, puszilgatod stb
*aztán vered neki, ő veri neked
*aztán jön az orál, tehát leszopjátok egymást
*aztán ha ennyi akkor élvezésig csináljátok
*ha meg van anál is, akkor pedig az aktív megdugja a passzívot
*még ez is lehet :)
*kb ennyi nagyjából
Bosko:D:D:D:D says:
*xdxdxdxdxd
*Nem haragszol ha nem szeretnék az lenni?
en says:
*nekem aztán mindegy
Bosko:D:D:D:D says:
*oks most mek piheni szia puszi
en says:
*hello

 

Ebből mi a tanulság? Idióta fasz emberek vannak akik nem merik felvállalni, hogy buzik. Ennyire egyszerű az ügy. Köcsögök!

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszivasok.blog.hu/api/trackback/id/tr471261828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása